wtorek, 11 czerwca 2013

Uparta Ewelina

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Obcy: hej
Ty: Jestem Adaś Niezgódka i mieszkam na ulicy Czekoladowej pan Kleks mnie woła na piknik idziesz z nami?
Obcy: idę :)
Ty: okej mam 10 lat i kolege ptaszka mateusza razem chceby rozwiazywac przygody pana kleksa
Obcy: super, ja też chcę :)
Ty: Jak ci na imie
Obcy: Ewelina
Ty: nie mozesz z nami isc
Ty: tylko chłopcy na litere " A"
Obcy: kurde... to jestem chłopcem
Obcy: nazywam się Alfons
Ty: złamałaś świete prawo pana kleksa nie wolno kłamać
Obcy: ;( to jawna dyskryminacja
Ty: niestety pan kleks sie wkurzyl i ma zamiar isc do ciebie w nocy i udusic ci pluszaka
Obcy: tylko nie to!!!
Obcy: błagaj go o przebaczenie
Obcy: mój pluszak musi żyć!!
Ty: nie
Ty: ja go kocham
Ty: nie bede go o nic prosil
Ty: a teraz odejć i nie wracaj
Obcy: nieeeeeeee
Obcy: nie spocznę
Obcy: mogę oddać życie za pluszaka
Ty: ok wiec pan kleks udusi ciebie
Obcy: muszę mieć gwarancje że nic mu nie grozi
Ty: a teraz żegnaj
Obcy: dobrze, pogodzę się z losem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz