środa, 26 czerwca 2013

OMG KC

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Ty: ask.fm/LOVELOVEDKA
Obcy: tu @siaut, przekazac cos Kamilowi?:)))))
Ty: nooo mozesz pozdrowic <3
Obcy: moment:)
Ty: a on by mogl pozdrowic ?
Ty: ://
Obcy: napisalam mu juz:)
Ty: dziękuje <33
Obcy: nie ma za co<#
Obcy: *<3
Ty: <33
Ty: LOFKI WAM
Obcy: <3<3
Ty: masz fb?
Obcy: mam
Obcy: ale nie podaje na asku;p
Ty: aa dobra xd
Ty: ty sie przyjazniz z nim?
Obcy: nie, koleguje:)
Ty: wes mam szczescie ze cie spotkalam <333
Ty: a moglabym cie o cos prosic?
Obcy: slucham:)
Ty: powiedzialabys mu zeby napisał dwóm osobom " <3"
Ty: ?
Ty: :// wiem ze to głupio tak prosic cie
Obcy: spoczko, ja mu podaje aski i on pisze serce:)
Ty: to niech da <3 xmarryyyx
Ty: juliusz123
Ty: i
Ty: XbelieveinyourselfX00
Ty: prosze <333
Obcy: oki, momencik:)
# 6obcy: Spodobali Ci się obcy? Poleć znajomym! Kliknij -> 
Ty: <3
Obcy: juz napisalam:)
Ty: <3333333
Ty: ja wogle nie wierze ze z tobą teraz pize o:
Ty: pisze*
Obcy: dlaczego?:o
Ty: bo kc i wogle ze znasz księcia
Ty: moge moją rozmowe z tb na bloga wstawić ? <3333 zeby nie zapomnieć
Obcy: ojej, kc tez <3
Obcy: jasne:*:*
Ty: kckckckckckckc
Obcy: <#
Obcy: *<3
Obcy: dasz mi potem linka do bloga?:)))))
Ty: no dam <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz