czwartek, 27 czerwca 2013

kc ją

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Ty: ask.fm/LOVELOVEDKA
Obcy: Sero ? ;o
Ty: tak a cooo?
Obcy: nie wierze :c
Ty: daj aska to cie pozdrowie
Obcy: ask.fm/Helout
Obcy: Boże dziękuję śliczna :c
Ty: <3
Ty: kc
Obcy: Nie szukałam Twojego chłopaka, ale Cb :c Poddałam się wczoraj :c
Obcy: Ale dzisiaj wśród wszystkich trafiłaś na mnie :c
Obcy: KC bardzo <3 :'c
Ty: kc
Obcy: Przed chwilą miałam conajmiej 9 pytań o Cb <3 ;D
Ty: daj linka
Obcy: Ale na obcym c;
Ty: aaa
Obcy: aż Ci gwiazdkę wyślę ;D
# Polub nas na Facebooku! -> 
Ty: <3
Ty: oboze kc
Obcy: Nmzc ;* <3 Ja Cb bardziej *-* <3
Ty: ja ciee <33
Obcy: Jakie Ci się jescze podobają ^^ Bo mam 44 zł xD
Ty: ja chce gwiazdki xd
Obcy: heuheuheu <3
Ty: <3
Ty: kc
Obcy: Ja cb bardziej <3 Na ilu kartach masz obcego xD ?
Ty: 2
Ty: xd
Obcy: lolki <3 Jak chcesz kożesz się rozłączyć c;
# 6obcy: Spodobali Ci się obcy? Poleć znajomym! Kliknij -> 
Ty: niee
Ty: <3
Obcy: Ale mam zasrane szczęście <3 ;/
Ty: chyba ja <3
Obcy: nie ja <3
Obcy: xD
Obcy: Jesteś śliczna ;3 W choleree ;/
Obcy: Ja też chce ;/
Ty: ty jestes kicia
Obcy: hahahaha doj*bałaś <3 ale i tak Cię kocham ;3
Ty: ja cie kc
Obcy: heuheuheu xD <#
Obcy: <3
Ty: kurna nikt mi jeszcze 2 prezentów bez niczego nie wysłał :// czuje sie zaszczycona <3
Obcy: Heu <3 To ja się czuję zaszczycona <3
Ty: <3
Ty: chyba ja
Obcy: nie ja <3 i się ni kłóć ;/
Ty: ja
Ty: kc
Obcy: <3 *-*
Ty: kc
Obcy: hyhyhyhy ;D co hejty <3
Ty: omg co ty kase se na mnie marnujesz xd <33
Obcy: Nie marnuje xD Oj tam ;p Ja mam abonament 79.90 na jednym, a na drugim mam jeszcze do wykożystania kilka zł do końca m-ca xD
Obcy: Bo muszę 2 spłacać ;p
Ty: <3
Obcy: ;D <#
Obcy: <3 Kc :c
Obcy: Normalnie tak się jaram, że zaraz spłone lolky ;3
Ty: <3
Obcy: na którą jutro zakończenie ? ;p
Ty: nwm ja mialam dzisiaj
Obcy: Fajnie xD No tak ;3 Rok temu też miałm dzień wcześniej... to były czasy ;3 jaka średnia ? ;p
Ty: 5.0 xd
Obcy: mądra ;/ <3
Ty: <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz