poniedziałek, 15 lipca 2013

WRÓCIŁAM

WRÓCIŁAM TERAZ Z HELU I BEDE CODZIENNIE DODAWAC POSTY . JAK KTOŚ MNIE SZUKA TO JESTEM NA MAZOWIECKIMNA 6OBCY.PL <3 PTAJCIE O MNIE <3

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Ty: ♛ Księżniczka Mika *=* ♛ (LOVELOVEDKA)
Obcy: że fejm ? :)
Ty: zobacz
Obcy: wiem :D
Obcy: kto ty xd
Obcy: ale ci nie wierzę :D
Ty: ze to jaaa?
Ty: ://
Obcy: tak :)
Obcy: że ty to ona
Obcy: ;d
Ty: to aska daj
Ty: to
Ty: cie
Ty: pozdrowie
Obcy: ask.fm/Kamciaaaaxd
Obcy: już to widze -.-"
Ty: a jak to nie ja ? o:
Obcy: no widzisz ;o
Ty: o patrz to chyba ja
Obcy: że jak ch*j.
Obcy: ;oooooo
Obcy: cooooooooo :o
Obcy: erwefsdfsdf.
Obcy: ej jak ch.. ; o
Ty: omg to ja <3333 a ty to ty <3
Obcy: HAHAHAH ;d
Obcy: jazuu <3
Ty: a znasz mnie/
Ty: /?
Obcy: moja koleżanka cie kc :D
Obcy: znam ! ;d
Obcy: ej ja mykam z netu ;c
Ty: :c
Obcy: ale kc <3 ! PAAAA :*
Obcy się rozłączył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz