poniedziałek, 1 lipca 2013

Leo halo co

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Ty: ♛ Księżniczka Mika *=* ♛ (LOVELOVEDKA)
Obcy: siema tu Leo.
Ty: jasne ://
Ty: udowodnij
Obcy: daj aska
Ty: ask.fm/LOVELOVEDKA
Obcy: juz ;3
Ty: o kc
Obcy: Kc <333
Ty: <33
Obcy: co tam.? ;]
Ty: emm no dobrze chyba xd a u cb?
Ty: Myslalam ze sie rozlaczysz tak jak wszystkie fejmy z którymi pisalam tu ://
Ty: xd
Obcy: hehe dobrze <3
Obcy: Ja nie jestem fejmem to raz.. a 2 to nie jestem ch*jem xd :D
Ty: dla mnie jestes fejmem <33
Obcy: <3333
Ty: co robisz? <3
Obcy: słucham sobie muzyki, siedze na Asku ;33 tutaj jestem na gg ;D
Obcy: a Pani co robi?
Ty: fajnie tak z tobą popisac c: ja słucham muzyki , siedze na Asku, jestem na fb i pakuje sie na kolonie
Obcy: hehe Jestem tylko człowiekiem xd :D
Ty: dopiero zauwazylam ze mam cie w obserwowanych xd <33
Obcy: hahaha brawo ;3
Ty: podałbyś fb albo coś zebym mogla z tobą popisać czasem? ://
Obcy: mozesz na asku i 47480765
Ty: jak cos moje 45863824
Ty: xd
Obcy: spoko :D
Ty: popiszemy na gg?
Ty: xd
Obcy: spoko
Obcy się rozłączył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz