poniedziałek, 1 lipca 2013

Kicia mrr

Rozpoczęto rozmowę z obcym.. przywitaj się, napisz „hej” :)
Ty: ♛ Księżniczka Mika *=* ♛ (LOVELOVEDKA)
Obcy: OMG ! <3
Obcy: Dzień stał się piękniejszy.
Ty: czemuu? <3
Obcy: Bo, bo, bo ,bo to Ty i nfkxnnvkcnr <3
Ty: h3h3 <3
Ty: noo ja <3
Obcy: No toż ku**a. Teraz to se jestem szczęśliwa.
Obcy: <333
Ty: KC
Obcy: Nie dobra nie wierzę.
Ty: uwierz
Ty: <3
Obcy: Podziwiam Cię od początku mojego istnienia na ask'u. <3
Ty: serio ? Miło słyszec <3
Obcy: Tak naprawdę.
Obcy: Byłaś pierwszą osobą którą dodałam do obserwowanych .
Obcy: Na starym i na nowym ask'u.
Ty: <33333
Obcy: Podziwiam Cię za twoją urodę, za twoje wypowiedzi, za twoje zachowanie. No toż ku**a dziękuję ,że tu jesteś i mogłam Cię tu spotkać.
Ty: <3333
Ty: kckck
Obcy: @niemormalnienienormalna ---- > zostaw po sobie jakiś slad na moim profilu będę bardz, bardzo ,bardzo wdzięczna.
Ty: zostawie nawet kilka <3
Obcy: Dziękuję <3
Obcy: o boże wiesz ostatnio rozmawiam z mamą
Ty: no
Obcy: Mama : Jakie jest twoje takie malutkie marzenie ?
Obcy: Ja : Spotkać Księżniczkę.
Obcy: Mama : Taką z bajki.
Obcy: Ja : Nie taką z ask'a jestś śliczna, mądra i zaj*bista.
Ty: http://ask.fm/niemormalnienienormalna
Ty: to ty?
Ty: <3
Obcy: Mama : Ty to jesteś jednak poj*bana psychicznie
Ty: xd <3
Obcy: Tak.
Obcy: To ja.
Obcy: Nie musisz mi mówić, że jestem brzydka sama to wiem.
Obcy: ;c
Ty: pjękna
Obcy: Kicia to ty jesteś piękna i jedyna w swoim rodzaju.
Obcy: Boże dziękuję ci kuźwa że cię tu spotkałam .
Ty: <3
Obcy: masz może gygy slbo skajpaja co kolwiek ?
Ty: na asku masz phona <3
Obcy: Serio ? i że ty se ze mną porozmawiasz fbhnuidojiksm *___*
Ty: nom
Ty: bede o 22 jechac dzis na kolonie to mozesz w tedy dzwonic <3
Ty: to bede z przyjaciółką jeszcze
Obcy: Oksy <3
Obcy: A gdzie jedziecie ?
Ty: na Hel
Obcy: Awwww *-*
Obcy: Na ile ?
Ty: 2 tygodnie <3
Obcy: Wow.
Obcy: Ehhh dobra ja niestety muszę iśc boże KCKCKC <33333
Ty: Kc na bloga cie kicia wstawie
Obcy: oksy.
Obcy: tylko weź daj linka do bloga masz na ask'u c'nie ?
Ty: http://rozmowyna6obcy.blogspot.com/
Obcy: oksy.
Obcy się rozłączył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz